fredag den 22. juni 2007

Angående Pay Click-markedsføring

Jeg er af flere omgange blevet kontaktet af firmaet Notabene, som gerne vil sælge os søgemaskineoptimeringsydelser. Jeg ved, at museet før har brugt dem. Har I nogle erfaringer med dette firma eller andre firmaer, som sælger samme ydelser? Jeg mener, at de er meget dyre, og at der må være andre måder at blive "populær" i Google på.

Har I nogle gode råd og erfaringer - I kan dele ud af?

2 kommentarer:

Charlotte S H Jensen sagde ...

Jeg har ikke direkte erfaringer med det firma du nævner, men jeg har måske en anden idé ... kunne du ikke ringe mig op?

Charlotte S H Jensen sagde ...

Jeg kan jo egentlig ligeså godt skrive mit tip her. Jeg har tidlighere haft kontakt med Kim Hove Sørensen fra Aizee, som holdt et lille kursus i søgemaskineoptimering her på museet. Jeg var meget tilfreds med det og havde et godt indtryk af hans firma (som vist forresten skal fusionere ned notabene til næste år?)

Det her er også en jungle - for hvornår kan det betale sig at købe AddWords og hvornår er det en "almindelig" optimering på nogle fornuftige ord i ens tekster som er det bedste?

I øvrigt er dette her også et område, hvor vi måske kunne bruge mik og andre portaler, til dels at gøre os mere synlige, men også til at generere gensidig menigsfuld trafik ud fra ord, som er relevante for os hver især....