mandag den 4. februar 2008

Praktisk information om mødet på Vikingeskibsmuseet på fredag

Hej Alle
Her er lige et lille oversigtskort, vi skal være i Skoletjenesten, bygning 3, og jeg kan sige til især dem der kommer langvejs fra at vi vil byde på en sandwich til frokost.
I får lige dagsordenen igen:

10:30 Velkommen
10:35 Havhingsten.dk, Projektleder Preben Rather Sørensen for Havhingsten, kommer og fortæller om havhingsten.dk om motivationen bag websitet og Typo3 som havhingsten.dk er opbygget i.
11:30 Pause
11:45 Vikingeskibsmuseets Billedarkiv, Tore giver en gennemgang af Vikingeskibsmuseet billedarkiv og tankerne bag.
13:00 Tak for denne gang

Vi ses

Tore

6 kommentarer:

Charlotte S H Jensen sagde ...

Skal vi følges til Roskilde?

Hvis man tager IC 933 kl. 09:30, så er man fremme kl. 09:50. men hvordan man så kommer ud til museet har jeg ikke lige styr på??

Rune Clausen sagde ...

Selvfølgelig skal vi følges, mon ikke det er noget med en bus? ...ellers må vi gå, det burde vel kunne nås på en halv time!

ingen blog sagde ...

Hej Tore - fik du min besked om, at jeg kommer alene, da min kollega Jan desværre ikke kunne være med. vh Ulla

Tore sagde ...

Helt fint Ulla, det tager ca. 20 min at gå fra stationen, så det kommer til at passe perfekt med jeres tidsplan indtil videre :-)

Museum Jagtskov sagde ...

Det lyder som en super idé. Skal vi sige kl. 09:20 under uret?

Erling Poulsen sagde ...

Der går en bus 603 fra Roskilde st. mod Veddelev kl. 10:06, og man skal af ved Dronning Emmas Vej, derfra er der lidt kortere at gå.
Jeg kommer med bus 123 der kører lige forbi hvor jeg bor.