onsdag den 3. oktober 2007

Odense den 20!!

Jeg har nu snakket med Helle Thylkjær fra Brandts, og hun vil godt fortælle lidt om de strategiske overvejelser ifht. SL på vores dag i Odense.

MEN: Af de nævnte dage kan Helle kun den 20. så derfor vil jeg på diktatorisk vis beslutte, at det bliver den dag! (...ikke?)

Hun mener kun, at hun kan snakke kort, så vi har aftalt at jeg holder et kort oplæg om mine historiske oplevelser i den anden verden - hun kunne fortælle om de strategiske og praktiske overvejelser omkring etableringen, herunder økonomi. Og så kan vi have en fordomsfri og åbenhjertig diskussion om sagen ;-)

Eller er der andre ideer?

5 kommentarer:

Erling Poulsen sagde ...

der mangler lige tidspunktet

Charlotte S H Jensen sagde ...

10.30 - 13.30 som skrevet står på doodlen ;-)

Museum Jagtskov sagde ...

Hej!
Helt fint.

Tore sagde ...

Lyder dejligt, hvor melder man sig til :-) Eller rettere jeg er på.

/Tore

Charlotte S H Jensen sagde ...

Hej alle,

Så er der lidt nyt ige om vores møde. Lene skriver, at hun laver en dagsorden til mødet den 20.11. kl. 10.30 - 13.00 (?) og hvis vi melder til hende senest dagen før hvor mange der kommer så gi´r odmusene en sandwich til frokost - og så skal vi nok få et par gode timer.

Hun skriver at de glæder sig til vi kommer, og der deltager en 4-5 stykker fra dem selv af...

Så HUSK jeg at man skal doodle sig på, hvis man ikke allerede har gjort det ;-)