onsdag den 1. august 2007

Super godt tilbud!!

Hej Alle

Hvem har brug for en ung, kreativ historiker med erfaring i museums- og arkivarbejde af diverse slags?

Jeg har flair for at finde de gode historier og billeder, opbygning og indretning af udstillinger samt projektstyring. Jeg kan photoshoppe, indesigne samt skrive og redigere tekster til udstillinger, kataloger og hjemmesider. Jeg har desuden erfaring indenfor andre områder og uddyber gerne med et CV.

Fagligt brænder jeg for kultur - og mentalitets historie. Min viden ligger primært indenfor perioden 17-1900-tallet samt områder som social-, koloni-, kunst- og medicinhistorie.

Så har I brug for en projektmedarbejder her i efteråret eller kender I andre, som kunne være interesserede, må I meget gerne kontakte mig. (rvi_dk@yahoo.dk).

Jeg er klar til nye udfordringer fra d. 20. august.

Mange hilsner
Rikke

2 kommentarer:

Museum Jagtskov sagde ...

Hej Rikke
- jeg skal holde øjne og ører åbne - vi ses den 13.

Charlotte S H Jensen sagde ...

Rikke,

-jeg holder også ørerne åbne!