torsdag den 21. december 2006

Netværket og oplæg på Fuglsømødet i marts

Godt at have fået bloggen og tak for sidste møde. Jeg synes vi er på rette vej og glæder mig til at se Charlottes oplæg.
I dag har jeg talt med Henrik Sell fra Naturhistoriskmuseum i Århus. Han har haft med Tagged-X og sidder i arrangementsgruppen for formidlingsFuglsømødet til marts. Samlingen til marts er planlagt, men der er makedet hvor man kan præsentere ting og initiativer, der er 10 min oplæggene og der er en ½ eftermiddag hvor der er møde i formidlingsgruppen. Jeg synes vi skal gå efter et 10 min foredrag. I det skal der dels præsenteres et emne - det kunne være hvordan kan man bruge statistik til at se hvem og hvormange ens brugere på hjemmesiden er - og hvor ideen om netværket præsenteres.
Temaet for samlingen er publikum, så det passer også fint.
Der udover var Henrik interesseret i netværket, så han skal have oplægget når det ligger klar.

Ingen kommentarer: